تشک بادی

تشک بادی اورجینال اینتکس 66775

از {{model.count}}

66775

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی اورجینال اینتکس 66775 محصولی بی نقص و حرفه ای است که با داشتن طول عمر بالا و مزیت های متعدد می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. به دلیل داشتن بدنه با کیفیت می توان از آن سازگاری زیادی را به دست آورد که محصول را مناسب استفاده در مکان های مختلف کرده است. مکان هایی خارج از خانه که تحت تاثیر عوامل مختلف می باشند و در معرض آسیب های گوناگون است می تواند بهترین جا برای بهره برداری از این تشک بادی باشد. از این رو یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که امروزه افراد نسبت به داشتن آن اقدام می کنند و به راحتی در تمامی مسافرت ها و گردش های خود آن را به همراه دارند. با توجه به این که محصول مورد نظر برند و اصل است طول عمر بالایی نیز به دست می آید که افراد می توانند در طی مدت زمان طولانی بهترین اوقات را برای خود به دست آورند و حتی برای خواب شب نیز از این محصول استفاده نمایند.

 تشک بادی اورجینال اینتکس 66775 ضد حساسیت است تا پوست های حساس نیز قادر به استفاده از آن باشند و همچنین ضد تعریق نیز می باشد تا در فصول گرم سال نیز مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول بی نظیر با چنین خصوصیات منحصر به فردی می تواند توجه عده زیادی را به خود جلب کند که در مسافرت و گردش آن را داشته باشند. به همراه داشتن این تشک بادی نیز بسیار آسان می باشد و تنها بدنه خالی از باد و تاشو می تواند در ساک حمل به مکان های مختلف هدایت شود. جهت سفارش و خرید محصول بی نظیر معرفی شده با مزیت های گفته شده تنها می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و آن را ثبت کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بافت به صورت الیاف شمعی
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...