تخت بادی

تخت خواب بادی اینتکس 64414

از {{model.count}}

64414

تعداد
نوع
5,550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی اینتکس 64414 برترین نمونه از تخت خواب های طبی و راحتی است که ساختاری ساده دارد اما به دلیل داشتن کاربرد های زیاد و استفاده در موقعیت های مختلف می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه این محصول دو رنگ است که به نوبه خود ایجاد جذابیت می کند و می تواند در نظر بسیاری از افراد جذاب و منحصر به فرد باشد. به این ترتیب کسانی که قصد خرید و سفارش این محصول را دارند می توانند با در نظر گرفتن ظاهر آن نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کنند. برخی از افراد تمایل به استفاده از این محصول در منزل را دارند بنابراین با توجه به رنگبندی بدنه می توانند محصول را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود استفاده کنند.

 از این رو تمامی موقعیت های لازم برای بهره مندی از این محصول در منزل وجود دارد. اما برخی دیگر از افراد تمایل به استفاده از آن در محیط هایی مانند ویلا را دارند. به این صورت که در این مکان ها نیاز به داشتن اسباب راحتی برای استراحت دارند و باید نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. از آن جایی که ساختاری بی نقص دارد و از قیمت کم برخوردار می باشد می توان تخت خواب بادی اینتکس 64414 را برای ویلا نیز خریداری کرد و آن را مورد استفاده قرار داد. جهت خرید این محصول تنها می توان از طریق نمایندگی اینتکس اقدام کرد.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
ساختار و ارگونومی سه لایه
دارای سطح موج دار
طبی و ضد تعریق
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...