تخت بادی

تخت بادی یک نفره طبی 69005

از {{model.count}}

69005

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی 69005 متناسب با نیاز افراد طراحی و تولید شده است و به راحتی قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه برای به آرامش رسیدن افراد است. چرا که سطح به وجود آمده توسط آن نرم و راحت می باشد و رویه ای مواج دارد و می تواند برای استراحت افراد شرایط خوبی باشد که ستون فقرات آن ها در بهترین موقعیت باشد و دچار مشکل نشوند. کسانی که قصد مهیا کردن اسباب راحتی در مکان هایی مانند باغ و ویلا را دارند بهترین گزینه تخت بادی یک نفره طبی 69005 می باشد که با قیمت مناسب خریداری می شود و می تواند راحت ترین مکان برای خواب افراد باشد. این محصول بسیار حرفه ای و بی نقص طراحی شده است و ساخت آن با با کیفیت ترین متریال انجام شده است. 

تا کسانی که از آن بهره مند می باشند بتوانند بدون مشکل از داشتن آن لذت برده و موقعیت دلخواه خود را به دست آورند. رنگ بدنه نیز اسپرت می باشد تا مشکلی برای قرار گیری در دکوراسیون منزل وجود نداشته باشد. همچنین بدنه دارای ابعاد و اندازه استاندارد است تا هر یک از کسانی که تمایل به استفاده از آن دارند قادر به قرار گیری راحت بر روی آن باشند. تخت بادی به وسیله داشتن پمپ باد برقی سرخود که در بدنه قرار دارد راه اندازی می شود و جمع آوری آن نیز به این طریق می باشد. از این رو تمامی این فرایند به راحتی رخ می دهد و زمان کمی را نیز به خود اختصاص می دهد. با توجه به مزیت های گفته شده و خصوصیات منحصر به فردی که شامل این محصول شده است در صورت نیاز محصول را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید و از وجود آن در مکان های مختلف بهره مند شوید.

 نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای طراحی بدنه دو رنگ و زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...