تخت بادی

تخت بادی مشبک بزرگ 67459

از {{model.count}}

67459

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی مشبک بزرگ 67459 به صورت دو نفره ساخته شده است و سطحی جادار و بزرگ را ایجاد می کند. به طوری که می توان با خیالی آسوده بر روی آن اقامت داشت و به استراحت و خواب پرداخت. این نمونه از محصولات بادی پر کاربرد و منحصر به فرد می باشد و در صورت تمایل افراد به راحتی جا به جا و حمل می گردد. با این وجود است که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا در نهایت بتوان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. تخت بادی مشبک بزرگ 67459 محصولی برای استفاده در منزل و یا باغ و ویلا می باشد و به دلیل ایجاد سازگاری زیاد می توان با خیالی آسوده آن را در موقعیت های مد نظر استفاده نمود. ساختار آن بسیار جذاب و زیبا می باشد و در نتیجه افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند.

 این محصول به راحتی راه اندازی و نصب می شود و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه می تواند جایگزینی مناسب به جای تخت خواب های دیگر باشد که با قیمت بیش تر به فروش می رسند. علاقه مندان با پرداخت هزینه کم می توانند چنین موقعیتی را به دست آورند و از داشتن آن لذت ببرند. بدنه محصول از لایه های مختلف تشکیل شده است که رویه آن از نوع مشبک می باشد تا در صورت قرار گیری در محیط مرطوب و یا ریختن نوشیدنی بر روی آن دچار مشکل نشد و محصول آسیب نبیند. این نمونه از محصولات بادی به راحتی در مسافرت به همراه افراد قرار می گیرد و می تواند نیاز ان ها به داشتن اسباب راحتی برای استراحت را برطرف کند. کسانی که به سمت خرید تخت بادی مشبک بزرگ 67459 کشیده می شوند تنها باید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعریق
دارای بالش بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...