تخت بادی

تخت بادی مرتفع اینتکس 64428

از {{model.count}}

64428

تعداد
نوع
5,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی مرتفع اینتکس 64428 یکی از خاص ترین محصولاتی است که دارای ظاهری جذاب می باشد و با رنگبندی روشن مورد توجه علاقه مندان به این محصول قرار گرفته است. کسانی که تمایل به داشتن این نمونه از تخت خواب های بادی را دارند می توانند به راحتی این محصول را تهیه کنند. چرا که امکان خرید آن تنها از نمایندگی های اینتکس وجود دارد که در سراسر کشور وجود دارند. این محصول را می توان به راحتی حمل و نقل و جا به جا کرد و در موقعیتی مناسب به راه اندازی آن اقدام نمود. محصول از پمپ باد برقی سرخود برخوردار است تا بتوان با اتصال به برق بدنه را برای بهره برداری آماده کرد.

 مدت زمان راه اندازی بدنه نیز کم بوده است تا در نتیجه مشکلی را برای افراد ایجاد نسازد و به سرعت سطح را برای استراحت و خوابیدن اماده سازند. تخت بادی مرتفع اینتکس 64428 رویه ای مواج دارد و ارتفاع زیادی شامل آن شده است به همین خاطر افراد موقعیت دلخواهی را به دست می آورند و می توانند اوقات خوشی را داشته باشند. در نتیجه کسانی که قصد خرید این محصول را دارند به بهترین شکل شرایط راحتی و آرامش خود و یا اعضای خانواده خود را ایجاد می کنند و می توانند از آن لذت ببرند. برای خرید این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 275 کیلو گرم
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...