تخت بادی

تخت بادی فانتزی کودک 67714

از {{model.count}}

67714

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی فانتزی کودک 67714 از ظاهری برخوردار است که به راحتی می تواند نظر کودکان را به خود جلب کند. این محصول منحصر به فرد و خاص بدنه ای به شکل ماشین دارد و برای تمامی کودکان جذاب می باشد. به طوری که تمایل به قرار گیری در داخل آن دارند و می توانند بر روی آن برای مدت زمان طولانی به استراحت بپردازند. این تخت بادی از ترکیب رنگ فانتزی و شاد برخوردار است تا در نتیجه برای کودکان مناسب تر باشد. همچنین با داشتن ساختار طبی که دارد موقعیت را برای بهره مندی این رده سنی از استراحت و راحتی اماده می سازد. به این ترتیب تخت بادی فانتزی کودک 67714 پر فروش و محبوب است و نیاز افراد به راحتی و آسایش را پاسخ می دهد. 

محصول مورد نظر وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود. به علاوه به دلیل داشتن بدنه بادی می توان به راحتی آن را راه اندازی نیز نمود. نحوه راه اندازی و یا جمع آوری آن نیز آسان می باشد و مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. به این ترتیب بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب کودکان است و می تواند به جای تخت خواب های دیگر استفاده شود. تمامی رنگ های استفاده شده بر روی بدنه ثابت و بدون تغییر می باشد که در نتیجه می توان از دوام و ثبات ظاهری محصول لذت برد. خرید تخت بادی فانتزی کودک 67714 تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس امکان پذیر می باشد.

نوعخانگی
تحمل وزن60 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 58 سانتی متر
 جنس رویه  pvcبا رویه مخملی
 جنس بخش کناریpvc 
 جنس کفpvc دولایه
 پمپ-------------
نوع پمپ---------------
ساک حمل---------------
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...