تخت بادی

تخت بادی دو نفره 64140

از {{model.count}}

64140

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره 64140 تشکیل شده از رویه مواج که از چند جهت حائز اهمیت می باشد. مهم ترین مزیتی که توسط رویه مواج به وجود می آید امکان استراحت طولانی مدت است که مشکلی را برای ستون فقرات و کمر به وجود نخواهد آورد. در نتیجه افراد در تمامی رده های سنی قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و می توانند از مزیت داشتن آن بهره مند گردند. تخت بادی دو نفره 64140 با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که میزان دوام و طول عمر آن را افزایش می دهد. به این ترتیب محصول دچار آسیب نمی شود و می تواند به عنوان یک تخت خواب دائمی مورد استفاده قرار گیرد. راه اندازی تخت بادی بسیار آسان می باشد.

 چرا که در بدنه آن پمپ باد برقی سرخود قرار گرفته است تا در نتیجه تنها با اتصال به برق بتوان محصول را برای استفاده آماده ساخت. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت این تخت بادی افراد می توانند بدون مشکل از آن استفاه کنند و در منزل نیز آن را جایگزین تخت خواب های چوبی و فلزی نمایند. همچنین این محصول برای تجهیز کردن باغ و ویلا به وسایل راحتی برای استراحت خریداری می شود و می تواند بهترین موقعیت را برای کسانی که قصد اقامت دارند مهیا سازد. با توجه به اطلاعات گفته شده هر کس که تمایل به خرید تخت بادی دو نفره 64140 دارد می تواند به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را در سبد خرید خود جای دهد.

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...