تخت بادی

تخت بادی دو نفره بلند 64464

از {{model.count}}

64464

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بلند 64464 به دلیل داشتن ساختاری مرتفع و بلند که بدنه ای بی نقص و حرفه ای می باشد مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است تا در نتیجه بتوان از وجود آن بهره مند شد و نهایت استفاده های لازم را به میان آورد. تخت بادی دو نفره زیبا و خاص است و مناسب افراد سخت پسند می باشد. به این ترتیب می توان این محصول بی نظیر را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. تخت بادی دو نفره بلند 64464 رنگ سفید دارد تا در تمامی موقعیت ها شیک و جذاب باشد و بتوان به راحتی آن را مورد بررسی و استفاده قرار داد.

 محصول مورد نظر برای استفاده دو فرد سازگاری دارد و می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی محصول جای دهد. با این وجود دچار خرابی و آسیب نیز نمی شود و می توان در طی سال های زیاد از وجود آن بهره مند شد. این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که با اتصال به برق به راحتی ساختار سلولی داخل بدنه را باد و متورم می کند و می تواند یک موقعیت دلخواه را برای علاقه مندان مورد استفاده قرار دهد. کسانی که تمایل و قصد خرید این محصول را دارند همواره می توانند آن را از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری کنند و از آن لذت ببرند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 274 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهمخمل لطیف ضد تعریق
 جنس بخش کناری مخمل طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی متصل به بدنه
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مشبک
 ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...