تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی 67457

از {{model.count}}

67457

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بست وی 67457 بزرگ و جادار است و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد. مهم ترین خصوصیاتی که در این محصول ایجاد شده است رویه طبی و مواج می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده مدت زمان طولانی بر روی آن قرار گرفت و از آن لذت برد. تخت بادی دو نفره بست وی 67457 اصل و اورجینال است تا افراد نسبت به کیفیت آن نیز اطمینان داشته باشند و در نتیجه خرید آن را انجام دهند. محصولات اصل و اورجینال از بالاترین میزان کیفیت برخوردار می باشند و بدنه آن ها از جنس مرغوب پی وی سی برزنتی تشکیل شده است. به طوری که در زمان استفاده طولانی مدت و زیاد مشکلی شامل افراد نخواهد شد و در نتیجه می توانند در طی مدت زمان طولانی از آن بهره مند شوند.

 این محصول دارای توان بالا نسبت به داشتن مقاومت در برابر وزن افراد است و دو فرد را به طور همزمان تحمل می کند. همچنین قادر به تحمل وزن افراد سنگین وزن نیز خواهد شد تا در نتیجه این افراد هم قادر به خرید محصول باشند. تمامی مزیت های موجود در تخت بادی دو نفره بست وی 67457 برای ایجاد رضایت بیش تر در افراد بوده است و می تواند توجه آن ها را به مراتب بیش تر نسبت به داشتن تخت خواب بادی جلب کند تا برای استفاده در مکان های مختلف قادر به بهره برداری از آن باشند و بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید ان اقدام نمایند. تخت بادی دو نفره رویه مخمل دارد و لطافت ایجاد می کند. با توجه به نیاز خود نسبت به خرید این محصول از طریق سایت فروشگاه اینتکس اقدام نمایید و محصولی با مزیت های متعدد و در عین حال کیفیت بالا را خریداری نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن227 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع38 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
قابلیت طبی و ضد تعریق
نشیمنگاه مواج
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...