تخت بادی

تخت بادی تک نفره اینتکس 67716

از {{model.count}}

67716

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی تک نفره اینتکس 67716 دارای رنگ سبز می باشد و از ساختاری شفاف برخوردار است. این محصول زیبایی چشمگیری را ایجاد می کند و رغبت افراد به خرید را افزایش می دهد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده این تخت بادی را برای بهره مندی در زمان مسافرت و گردش و حتی در خانه در نظر داشت و به خرید آن اقدام کرد. ساختار بدنه راحت و طبی است و رویه آن تمامی شرایط لازم برای ایجاد راحتی در افراد را دارا می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده این محصول منحصر به فرد را خریداری کرد و از آن بهره مند شد. ساختار داخلی این محصول سلولی است و با شفافیتی که دارد قابل ملاحظه می باشد.

 این ساختار می تواند با اتصال به برق متورم شود و به سرعت استحکام لازم را به بدنه بدهد. ساختار سلولی در داخل محصول سبب شده است که به راحتی بتوان محصول را راه اندازی کرد و استحکامی مشابه با تخت خواب های دیگر را به دست آورد. این محصول می تواند جایگزین تخت خواب های دیگر باشد و در نتیجه اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. کسانی که تمایل و قصد خرید این محصول را دارند ابتدا وارد سایت فروشگاه اینتکس شوند و با مشاهده محصولات مختلف نسبت به ثبت سفارش این تخت بادی اقدام نمایند.

 نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش بادی مجزا قابل نصب
دارای سطح موج دار
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل، پمپ برقی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...