تخت بادی

تخت بادی تاجدار بزرگ 64448

از {{model.count}}

64448

تعداد
نوع
8,450,000
6,500,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاجدار بزرگ 64448 یکی از بزرگ ترین تخت خواب های بادی است که با داشتن تاج بادی در نظر افراد جذاب و منحصر به فرد تلقی می شود و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. این محصول زیبا و جذاب است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. از این رو به عنوان یک تخت خواب دائمی در منزل و محیط های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول جایگزین مناسبی می باشد چرا که بدنه آن استحکام لازم و کافی را دارد و همچنین با ایجاد سازگاری دارای دوام بالا در موقعیت های مختلف و در طی سال های زیاد می باشد.

 از این رو بهترین گزینه برای استفاده به جای تخت خواب های دیگر است. این محصول برای استفاده در باغ و ویلا نیز مد نظر قرار می گیرد و جهت اقامت در شب بهترین گزینه می باشد. از تاج بادی محصول به عنوان یک تکیه گاه بادی استفاده می شود تا افراد در حالت نشسته نیز آرامش داشته باشند و ازآن لذت ببرند. با این وجود است که تمامی مزیت های موجود در یک محصول طبی و راحتی در این تخت بادی نهفته است و می توان آن را با قیمت مناسب به دست آورد. خرید تخت بادی تاجدار بزرگ 64448 از نمایندگی مرکزی اینتکس صورت می گیرد.

نوع تخت خواب بادیخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...