تخت بادی

تخت بادی تاجدار بزرگ 64447

از {{model.count}}

64447

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاجدار بزرگ 64447 طراحی بی نقص و حرفه ای دارد و به دلیل داشتن تاج بادی مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. این تاج بادی می تواند به عنوان یک تکیه گاه در زمان نشستن بر روی تخت خواب بادی در نظر گرفته شود. همچنین می توان از وجود آن لذت برد و بهترین اوقات را سپری کرد. این محصول بی نظیر و خاص می تواند در منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد و به جای تخت های دیگر استفاده شود. در نتیجه دیگر نیازی به خرید تخت خواب های چوبی و فلزی نیست و می توان از وجود این محصول با پرداخت هزینه کم لذت برد. تاج بادی محصول زیبایی ظاهری ایجاد کرده است و جذابیت خاصی به آن بخشیده است. 

چنانچه افراد تمایل به داشتن این محصول داشته باشند می توانند در باغ و ویلا نیز این محصول را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. بدنه تخت بادی تاجدار بزرگ 64447 راحت و مواج است و ستون فقرات و کمر در موقعیت استاندارد قرار می گیرد. به همین خاطر می توان رویه مواج را جزو مزیت های مهم این محصول دانست که توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده است. خرید این محصول با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس انجام می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

نوع تخت خواب بادیخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...