تخت بادی

تخت بادی تاجدار اینتکس 64460

از {{model.count}}

64460

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاجدار اینتکس 64460 زیبایی و جذابیت ظاهری دارد و دارای ظرفیت دو نفره می باشد. به این ترتیب می توان آن را به عنوان یک تخت خواب دو نفره مورد استفاده قرار داد که از جذابیت ظاهری برخوردار است و می تواند به جای تخت خواب های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای تاج بادی است که مزیت های مختلف دارد. اول این که تاج بادی در زیبایی بدنه نقش دارد و محصول را محبوب تر و منحصر به فرد تر می سازد. به این صورت تمامی افراد به سمت خرید این محصول جذب می شوند و قادر به استفاده از آن در مکان های مختلف می باشند.

 همچنین این تاج بادی به عنوان تکیه گاه عمل می کند تا افراد در صورت تمایل بتوانند بر روی تخت بادی بنشینند. در هر حالت وجود این قسمت بادی سبب ایجاد راحتی بیش تر می شود و نظر افراد را به خود جلب می کند. با این وجود است که تخت بادی تاجدار اینتکس 64460 پر فروش و محبوب بوده است و می تواند در طی مدت زمان طولانی اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. کسانی که تمایل به داشتن این محصول دارند می توانند هم در منزل و هم در باغ و ویلا از وجود آن بهره مند شوند. خرید تخت بادی تاجدار اینتکس 64460 از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 79 سانتی متر (با تیکه گاه)
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
 دارای تکیه گاه (پشتی) بادی
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...