تخت بادی

تخت بادی بلند یک نفره 67906

از {{model.count}}

67906

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی بلند یک نفره 67906 با توجه به ابعادی که دارد مورد استفاده یک فرد قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را برای آن ایجاد سازد. چنین تخت بادی در منزل بیش تر استفاده می شود. چرا که خصوصیات مثبت بیش تری نسبت به تخت خواب های چوبی و فلزی دارد و همچنین با قیمت استاندارد و مناسب خریداری می شود. در نتیجه می توان این محصول کاربردی را به جای این موارد در اتاق خواب خود قرار داد و از آن لذت برد. ساختار این محصول به گونه ای است که بیش ترین میزان رضایت را ایجاد می سازد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شده و از داشتن آن لذت ببرند. تخت بادی بدنه ای با ارتفاع زیاد دارد که بدون نیاز به خوشخواب و یا وسایل راحتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و استاندارد ترین بدنه را ایجاد می کند. 

در این محیط استاندارد و ایمن بدن در حالت آرامش بخشی قرار می گیرد و دچار خستگی و کسالت نخواهد شد. در نتیجه می توان از آن بهترین کارایی را به دست آورد و میزان رضایت زیادی را کسب کرد. علاقه مندان به مجهز کردن باغ و ویلا به وسایل طبی و راحتی برای استراحت و یا اقامت می توانند این محصول را خریداری کرده و در موقعیت دلخواه موجب رضایت افراد شوند. به همین خاطر است که با توجه به خصوصیاتی که شامل این محصول شده است می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود محصول بهره مند شد تا ساعات خوشی را به دست آورد که بر روی یک سطح طبی و راحتی می توان گذراند. افرادی که قصد خرید تخت بادی بلند یک نفره 67906 را دارند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس خرید خود را انجام دهند.

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...