تخت بادی

تخت بادی بزرگ بست وی 67692

از {{model.count}}

67692

تعداد
نوع
8,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی بزرگ بست وی 67692 با کیفیت و منحصر به فرد است و برای استفاده در طی سال های زیاد ساخته شده است. سازگاری بدنه در برابر ساییدگی و خراش و ضربه زیاد می باشد به طوری که می توان با خیالی آسوده آن را در محیط های مختلف قرار داد و از داشتن آن بهره مند شد. ظرفیت دو نفره محصول سبب شده است که در بسیاری از موارد به جای تخت خواب های چوبی و فلزی استفاده شود و نقش مهمی در به آرامش رسیدن بدن افراد دارد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده بر روی آن حضور داشت و از این موقعیت استفاده کرد. ساختار بدنه به گونه ای ساخته شده است که می توان از آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد و در نتیجه به جای تخت خواب های دیگر بهترین موقعیت را به وجود می آورد تا دیگر نیازی به تخت های دیگر نباشد.

 وزن کم این محصول و ترکیب ساختار آن باعث شده است که بتوان به راحتی آن را به همراه داشت و در صورت دسترسی به برق به نصب آن اقدام کرد. راه اندازی تخت بادی مدنظر به وسیله اتصال پمپ باد برقی سرخود به برق انجام می شود به طوری که با این اتصال ساختار سلولی داخل بدنه متورم می شود و استحکام بدنه حاصل می گردد. در نتیجه می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد و و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. تخت بادی بزرگ بست وی 67692 بی نقص و حرفه ای قادر به رفع نیاز افراد است و جزو محبوب ترین محصولاتی است که بدون نیاز به محصولی دیگر برای افراد کارایی ایجاد می کند. جهت سفارش و خرید این محصول منحصر به فرد و کاربردی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت ارزان سفارش دهید.

نوعخانگی
تحمل وزن 227 کیلو گرم
طول 203 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه pvc جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری pvc
جنس کف pvc
پمپ دارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
 ساختار سه لایه
 راه اندازی 300 ثانیه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...