تخت بادی

تخت بادی با رویه جیر 67528

از {{model.count}}

67528

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی با رویه جیر 67528 بدنه ای مقاوم در برابر برخورد و ضربه دارد و همچنین می تواند در برابر فشار وزن افراد نیز مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در نتیجه افراد سنگین وزن به راحتی قادر به استفاده از آن خواهند بود. بدنه محصول دارای رویه جیر است که کمک به داشتن آرامش زیاد در افراد می کند و سعی دارد که افراد به راحتی بر روی آن مشغول خوابیدن شوند. این رویه جیر لطافت ایجاد کرده است و با قابلیت ضد حساسیت بودن می تواند به راحتی نیاز افراد به داشتن سطحی طبی و مواج را پاسخ بدهد. این محصول بخشی بر آمده دارد که به آن بالش بادی سرخود می گویند. این قسمت می تواند بدن را در قسمت سر و گردن در حالت استاندارد قرار دهد و در نتیجه برای رسیدن به آرامش موقعیت را مناسب سازد. 

محصول دلخواه مد نظر در بخش لبه ها دارای بدنه طرح چرم می باشد تا زیبایی خاصی را به وجود آورد و بدنه را به صورت جذاب ترین رویه تبدیل کند تا بیش تر مورد محبوبیت قرار گیرد و خرید آن توسط افراد بیش تر شود. تشک بادی با رویه جیر 67528 وزن مناسبی دارد و حمل و نقل آن آسان است. همچنین این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود نیز می باشد که در کم ترین زمان قادر به متورم کردن ساختار سلولی داخلی بدنه می باشد. این پمپ باد برقی سرخود کار جمع آوری محصول را نیز انجام می دهد که با قطح اتصال برق انجام می شود و فرایند متورم شدن ساختار سلولی به جمع آوری آن تبدیل می گردد. اگر قصد خرید تخت بادی با رویه جیر 67528 را دارید به فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و آن را با قیمت مناسب سفارش دهید.

نوعخانگی
تحمل وزن273 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه جیر
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC چند لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
دارای ارتفاع بدنه بلند
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...