تخت بادی

تخت بادی با بدنه فومی اینتکس 67954

از {{model.count}}

67954

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی با بدنه فومی اینتکس 67954 ایجاد ساختاری جذاب و منحصر به فرد می کند و می تواند به جهت رفع نیاز علاقه مندان به داشتن وسایل راحتی استفاده گردد. بدنه به وجود آمده از این محصول به راحتی می تواند در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون قرار گیرد و موقعیت را برای داشتن خواب راحت مهیا سازد. این محصول دو نفره است و از بدنه ای بزرگ و جادار برخوردار است تا در نتیجه بتوان موقعیت دلخواهی را به دست آورد و از وجود آن بهره مند شد. ارتفاع بدنه از سطح زمین به گونه ای است که دیگر نیازی به استفاده از خوشخواب نمی باشد و بدنه به صورت تنها موقعیت استفاده شدن در مکان های مختلف را خواهد داشت. سطح به دست آمده توسط این محصول مواج و راحتی است و ستون فقرات و کمر را در شرایط استاندارد قرار می دهد.

 این بدنه منحصر به فرد مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد و در نتیجه بهترین گزینه از بهترین محصولات بادی و راحتی است. تخت بادی با بدنه فومی اینتکس 67954 محصولی اصل و اورجینال می باشد که با داشتن سازگاری های زیاد افراد قادر به استفاده از آن خواهند بود. کسانی که دارای پوست های حساس می باشند و بدن حساسی دارند نیز می توانند بر روی این بدنه ساعات خوشی را سپری کنند و از این ساعات نهایت بهره برداری های لازم را داشته باشند. جنس بدنه محصول را لطیف و نرم کرده است که در نظر خریداران یک نکته مثبت می باشد و طراحی محصول را جذاب و زیبا کرده است. به این طریق می توان با خیالی آسوده از نظر کیفیت و مرغوبیت بدنه آن را خریداری کرد و از آن بهره مند شد. خرید این محصول تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با روکش ساده از فوم و مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.7 کیلوگرم
دارای ارتفاع بلند و واقعی
دارای سطح صاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...