تخت بادی

تخت بادی اینتکس مشکی 64440

از {{model.count}}

64440

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی اینتکس مشکی 64440 بدنه ای با ارتفاع بلند دارد که شباهت آن با تخت خواب های دیگر را افزایش می دهد. در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. تخت بادی وسیله ای کاربردی برای بهره گیری در زمان استراحت می باشد که به جای تخت خواب های بزرگ دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از آن به خوبی یاد کرد. چرا که مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول از با کیفیت ترین ها می باشد که در نتیجه هم طول عمر آن را افزایش می دهد و هم می تواند به منظور سازگار ترین محصول در مکان هایی نظیر باغ و ویلا مورد استفاده قرار گیرد. از این رو توجه افراد را برای خرید جلب می کند و نسبت به داشتن آن اقدام می نمایند. رنگ بدنه سبب تشکیل زیباترین ساختار شده است که برای برخی از افراد جذاب تلقی می شود.

 جذابیت این محصول به دلیل رنگ مشکی سبب شده است که بتوان به راحتی آن را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود مورد استفاده قرار داد تا دیگر نیازی به داشتن تخت خواب های فلزی و یا چوبی نباشد. رویه محصول از جنس پی وی سی برزنتی از نوع مخمل است تا لطافت زیادی ایجاد سازد و کودکان نیز به راحتی بر روی آن به استراحت بپردازند. بخش های کناره از نوع پی وی سی برزنتی طرح چرم بوده است تا میزان سازگاری زیادی را ایجاد سازد و افراد بتوانند آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده آسان قرار دهند. راه اندازی تخت بادی اینتکس مشکی 64440 از طریق پمپ باد برقی سرخود انجام می گیرد که با اتصال به برق می توان به سرعت بدنه را اماده استفاده و بهره برداری نمود. چنانچه نیاز به خرید این محصول دارید می توانید ابتدا به کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه اقدام نمایید و سپس خرید آن را از طریق مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس انجام دهید.

نوع تخت بادیخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...