تخت بادی

تخت بادی اورجینال دو نفره 64118

از {{model.count}}

64118

تعداد
نوع
4,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی اورجینال دو نفره 64118 از قابلیت ها و خصوصیات منحصر به فرد مختلف برخوردار است که می توان به لذت داشتن استراحت در مکان های مختلف دست پیدا کرد. این تخت بادی بدنه ای اصل و اورجینال دارد و دارای ظرفیت دو نفره می باشد تا افراد به راحتی بتوانند از داشتن آن بهره مند باشند. این محصول در ساختار خود دارای بالش بادی سرخود می باشد که در واقع بخش بر آمده بالایی محصول را شامل می شود. این بخش می تواند بدن را در شرایط استاندارد و راحتی قرار دهد و در نتیجه برای استراحت افراد بهترین گزینه است. با داشتن این قسمت سر و گردن در موقعیت ایمن قرار می گیرد و دچار درد و آسیب نخواهد شد.

 در نتیجه می توان به راحتی ساعات زیادی را بر روی این محصول سپری کرد و از حضور بر روی این محصول لذت برد. تخت بادی اورجینال دو نفره 64118 بزرگ و جادار است و برای استفاده در منزل نیز به کار گرفته می شود. لذا هر کس بنا به شرایط و نیاز خود می تواند این محصول را مورد استفاده قرار دهد و از داشتن آن لذت ببرد. به همراه داشتن این محصول به دلیل سبک بدن بدنه آسان می باشد. چرا که بدنه به صورت خالی از باد حالت تاشو می گیرد و در داخل ساک حمل برای استفاده به مکان های دیگر هدایت می شود. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعرق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...